Seguidores

Vistas de página en total

viernes, 29 de marzo de 2019

Soneto : Larga vida al rock (Bilingue)

Larga vida al Rock
.
La vida me ha llevado a lo mas alto
asido de una música excelente,
he podido gozarla con mi gente
sin perder la razón en el asfalto.
.
Me gusta el rock and roll “y lo resalto”,
ahora lo que suena es deprimente.
por este consumismo repelente
no merece la pena dar un salto.
.
A este corazón viejo y sincero
que ha conocido monstruos musicales,
lo han querido romper, mas sigue entero.
.
Sigo con mis vinilos inmortales,
junto a mi tocadiscos setentero
y alejado de ritmos comerciales.
.

Llarga vida al Rock
.
La vida m'ha pujat fins al m'es alt,
agafat d'una música excel·lent,
he pogut disfrutar-la constantment
sense deixar ferides a l'asfalt.
.
Potser, pel Rock And Roll estic malalt,
mes el ritme d'avui dia, em deprimeix,
amb aquest consumisme que embogeix
no hi ha cançó que duri cap assalt.
.
Aquest cor, que ja és vell però sincer,
i que ha viscut amb monstres musicals,
no l´han pogut trencar segueix sencer.
.
Em quedo, amb els meus vinils immortals,
amb un vell tocadiscs molt cridaner,
i allunyat de tants ritmes comercials.


No hay comentarios:

Publicar un comentario