Seguidores

Vistas de página en total

miércoles, 1 de noviembre de 2017

¡ Encara no ! (Soneto en catalán)


¡ENCARA NO! (SONET) 
.
¡Encara no!,que ens quedan abraçades,
saps prou bé que a la vida estàs cosit,
i el teu cos es manté encara eixerit
per molt fortes que siguin les pujades.
.
¡Encara no!,que encara pots escriure,
I no imploris per cap motiu a Déu,
ja vindrà la plegaria del adéu,
m’entres tant no te oblidis de somriure.
Rema ben fort que el vent  et fa costat
I la mort se ha quedat ben a la vora
per que tens el vaixell ben enfilat.

Se que la mort segur que no te ignora
més el Déu del amor i la bondat
Li ha confirmat  que no t´arribat  l’hora
---------------------------------------------------------------

¡ TODAVÍA NO ! (traducción aproximada)
.
Todavía no, que vuelve a salir el Sol,
se muy bien que la vida estás cosida
al cuerpo, y allí se mantiene vivaracha,
 sabe que con salud no habrá luto.
.
¡Todavía no!, que tengo mucho que escribir,
yo no imploro por ningún motivo a Dios,
ya vendrá la plegaría del adiós,
mientras tanto seguiré sonriendo.
Remo fuerte , el viento hoy me apoya
y huyo de la muerte sin demora
por que mi barco lleva buen rumbo.
Parece ser que la dama hoy me ignora
y es que el Dios del amor y la bondad

Le ha dicho que no me llegado la hora
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario